nieuw zeeland t/m 21/12 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Alex Laan - WaarBenJij.nu nieuw zeeland t/m 21/12 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Alex Laan - WaarBenJij.nu

nieuw zeeland t/m 21/12

Door: Alex laan

Blijf op de hoogte en volg Alex

21 December 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

17-12-14

deze ochtend hebben we een grotten tocht gedaan. Het was heel leuk,
eerst moesten we 27 meter afdalen om in de grot te komen. daarna gingen we ongeveer 1 km. de grot in. Daarna gingen we naar Wanganui. Dat is een stadje aan een rivier.

18-12-14

deze dag was onze rustdag, we hebben lekker uitgeslapen en daarna zijn we doorgereden naar wellington. Het weer is ondertussen helemaal omgeslagen en het heeft de hele dag geregend. Onze eerste indruk op wellington is niet zo goed, we slapen in een oud hostel waar we ook nog 2 dagen moeten blijven want de 20ste vertrekken we naar Picton. In wellington hebben zijn we lekker in en oud kroegje gaan zitten de hele middag.

19-12-14

we zitten nog in wellington we zijn naar het park in Wellington gegaan. Eerst heeft een klein treintje ons naar boven gebracht en daarna moeten we door het park terug lopen naar ons hostel.

20-12-14

Eerst zijn we naar een museum gegaan waar als enige in de wereld een grote inktvis ligt. Daarna om kwart voor 2 gingen we naar het zuider eiland toe waar met een veerboot. De reis duurde erg lang.

21-12-14

vandaag zijn we eerste naar een i-centrum geweest (een soort vvv-kantoor) daar hebben we een kajak tocht geboekt voor die middag.
het kajakken was er zwaar maar wel erg leuk en mooi.